nzromi.reismee.nl

Roadtrippen 2.0 :)

Haaallooo Nederland!

Het is inmiddels alweer 3 weekjes geleden dat ik ons herfstachtige landje verliet, op naar nieuwe avonturen, nieuwe vrienden, en een kiwi-achtig leven.

En wat zijn deze 3 weken voorbij gevlogen moet ik zeggen! Na wat dagen in Auckland, Paihia en Russel te zijn geweest reden Maartje en ik door met onze mini-van naar Kerikeri, onze voorlopige woonplaats :)

Na een aantal dagen Kiwi's te hebben gesqueesd en geplukt zat het meeste werk erop bij de Kiwi Orchards van Kerikeri. We begonnen met goede moed aan wat 'day jobs' die we ook erg leuk vonden, en het was toch weer een mooi zakcentje. Later bleek alleen ook bij de day jobs dat we hier niet full time aan de slag konden, wat toch ons doel was in Kerikeri.

We besloten op sollicitatie dag te gaan, we gingen langs bij 12 verschillende restaurantjes, winkeltjes, supermarkten, etc in Kerikeri en Paihia. Maar helaas zonder al te veel succes! Een leuk restaurantje in de buurt kon mij een baan aanbieden maar had geen baan voor Maartje. We zijn samen op reis, dus allebei werk, of allebei niet en verder :)

Om niet te veel tijd te 'verspillen' om het zo maar even te zeggen besloten we onze reis verder uit te stippelen! Dus... Dat betekent opnieuw onze koffers pakken en de auto (ons reishuisje) weer klaar maken voor vertrek! Woeehoe! We gaan weer reizen, roadtrippen met onze auto! Op naar alle mooie plekjes in dit geweldige en bijzondere land!

We gaan ons 'huisje' en de leuke mensen van Kerikeri wel missen, het voelde al een beetje als thuis na er 2 weken gezeten te hebben. We hadden zelfs al contacten gemaakt met wat locals van hier via ons werk bij de kiwi orchard!

Morgen vervolgen we onze reis in Zuidelijke richting, we gaan op naar de Bay of Plenty! Ik ga weer wat meer posten voor jullie, want tijdens het reizen maken we wel wat meer mee dan hier in Kerikeri ;)

Zo super benieuwd naar de rest van het land, tot snel iedereen!

See ya!

Groetjes van Romi

Resie

Op naar het volgend avontuur.
Het is net of ik mee reis hi hi.
Veel reis plezier.?