nzromi.reismee.nl

Welly-Birthday :)

Kia Ora Holland!

Hier mijn blog vanuit Wellington (ofwel Welly genoemd door de Wellingtonners)! Onze laatste bestemming van het noordereiland alweer, wat gaat de tijd snel! Morgen is het alweer tijd om de ferry te nemen naar Picton :)

Pfoeh wat is de tijd snel gegaan de laatste weken, ik ben alweer bijna 2 maanden op pad! Het voelt ook een beetje gek om morgen te vertrekken naar het Zuidereiland, alsof we al een klein beetje afscheid nemen van een klein stukje Nieuw Zeeland haha! Maar wat hebben we veel zin in het zuiden zeg, we zijn super benieuwd naar het volgende stukje van dit paradijs!

De laatste dagen in Wellington waren ook super! We hadden hier weer eens een hostel geboekt zodat we lekker midden in de stad konden zitten. En dat was een erg goede keuze, zo maak je de stad nog net even wat meer en wat leuker mee! Wellington is qua steden tot nu toe sowieso het grote hoogtepunt van NZ! Het overtreft Auckland voor mij persoonlijk ook op alle gebieden, wat is Wellington een heerlijke stad! Het begint al met de gezelligheid die de stad uitstraalt, overal leuke barretjes, restaurantjes en cafés. Er hangt een goede 'vibe' (zoals de NZ'ers zeggen) in de stad en er is veel kunst en cultuur te snuiven.

Ons grote hoogtepunt in Welly was wel mijn verjaardag. We hadden er speciaal voor gezorgd dat we met mijn verjaardag in Wellington zouden zijn zodat we het ook eens echt goed konden vieren, en dat hebben we gedaan haha! We begonnen al op donderdagavond met wat drankjes in het hostel en bij de Thai, onderweg kwamen we een leuke pub tegen de de hele avond happy hour had, daar gingen we heen :) Na een paar wijntjes gedronken te hebben was het dan eindelijk bijna 12 uur. Maartje had allemaal lieve cadeautjes voor me geregeld en een verjaardagsliedje voor me aangevraagd bij de bar, en de eerste lieve berichtjes en telefoontjes van thuis stroomden al binnen, ik voelde me meteen helemaal jarig!

De volgende ochtend kreeg ik taart met kaarsjes als ontbijt, super schattig:) Na een slome ochtend kwamen we rond de middag weer een beetje op gang om mijn verjaardag nog eens te vieren! Na een bioscoopbezoekje, uiteten en wat drankjes keek ik terug op een zeeer geslaagde verjaardag! Dankjulliewel allemaal, ook voor de lieve berichtjes :)

Nu is het tijd om morgen verder te reizen, ik zal jullie zo nu en dan weer even een update geven over onze avonturen hier!

See ya,

Romi


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!