nzromi.reismee.nl

Aller laatste blog vanuit NZ

Kia Oraaaa

Hallo allemaal aan het thuisfront! Ik heb nieuws voor degene die het nog niet wisten, maar hierbij mijn aller aller laatste blog uit Nieuw Zeeland. Ik ben terug in de plaats waar her zo'n 6 maanden geleden allemaal voor mij begon. Auckland, de aankomst- en vertrekstad voor vele backpackers, waaronder ook ik. Donderdag 5 april vlieg ik via Brisbane en Dubai terug naar Amsterdam!

Met pijn in mijn hart, maar ook met vele mooie en leuke herinneringen ga ik over 2 dagen dit geweldige land verlaten... bijna 6 weken geleden kwam Jens hier aan, bij mij in Nieuw Zeeland. Maar al snel maakten we samen de beslissing dat we er samen nog een onvergetelijke 6 weken van zouden maken waarin we optimaal zouden genieten van dit mooie land en van elkaar. Maar ook dat het na die 6 weken tijd was voor mij om huiswaarts te gaan. Ik heb alles gezien van het mooie Nieuw Zeeland en werkervaring opgedaan, maar ik wil ook graag thuis weer iets opstarten, een passende studie zoeken en mee helpen verhuizen, en mijn spaarpotje weer even aanvullen.

Na 6 maanden was het genoeg in Nieuw Zeeland, en Jens en ik hebben een super reis gemaakt hier samen. We sluiten onze relatie nu op een hoogtepunt een beetje af om elkaar even los te kunnen laten omdat een lange afstandsrelatie toch erg lastig is voor ons. Jens heeft een super baan gevonden hier als salesagent voor het reisgedeelte van een hostel, en hij gaat er hier het beste van maken en dan zien we wel hoe de toekomst zal lopen!

Ik zal jullie nog wel even een samenvatting geven van de laatste weekjes met Jens hier in NZ.

Na Tauranga,waar ik mijn vorige blog eindigde reden we samen naar de Coromandel. Hier zagen we de mooie Cathedral cove en ontdekte we een van de mooist verstopte strandjes van het land. We bleven een paar nachtjes op verschillende plaatsjes in de Coromandel en toen reden we naar Auckland.

In Auckland haalden we Maartje op, die terugkwam uit Vietnam. 's Avonds gingen we meteen Maartje's verjaardag vieren bij een paar barretjes hier in Auckland. Maartje bleef 6 nachtjes bij ons en we sliepen in een Airbnb'tje :)

De laatste dagen hebben Jens en ik nog even genoten van het stadsleven hier, en zijn we naar Sea Life geweest. Chloe (een meisje van Travel Active) was toevallig ook in Auckland dus daar gingen we nog een cocktailtje mee drinken. Nu ben ik bezig met de laatste dingetjes regelen voordat ik terug naar huis vlieg en Jens kan al beginnen bij zijn baan!