nzromi.reismee.nl

Foxie Christmas & Chefkok Romi

Kia Ora Holland!

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen dus ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe blog :)

Het is inmiddels alweer 23 december, de leuke kersttijd staat weer voor de deur! bij jullie lag er de laatste dagen al een pak sneeuw, hier is het nog altijd lekker zomers, heeft allebei wel iets! :)

In mijn vorige blog vertelde ik jullie dat ik een baantje had gevonden in een cafeetje in Fox Glacier, Ik sta hier alweer 3 weekjes in de keuken en ik heb het heel erg naar mijn zin bij Cafe Neve! Ik werk nu 6 dagen in de week maar op mn vrije dagje probeer ik Fox en de omgeving een beetje te verkennen. Er is hier zoveel moois te zien :) Toevallig ben ik gistermiddag even naar Gillespies Beach gereden, dat is hier zo'n 20 minuutjes vandaan, super gaaf strand, met een lagoon erbij!

In de ochtend had ik gewerkt en bekenden van pap kwamen me onverwachts opzoeken in mijn woonplaatsje Fox, super leuk! Ze waren toevallig in de buurt en hadden via pap mijn adres gekregen :)

Ik zit weer in het horecaleventje, en dat betekend dus geen vrij met kerst, maar niet getreurd! We krijgen ook nog eens 150% betaald met de kerstdagen en we hebben al een gezellig kerstfeest gehouden met alle collega's van het werk! Het was een geslaagde avond in de locale 'Big Foot' pub, waar we secret santa deden, en onze baas en bazin zorgde voor hapjes en drankjes de hele avond!

Nu is het werken weer begonnen, en het hoogseizoen is gestart, even knallen tot oud & nieuw en dan gaan we lekker festivallen in Wanaka!


Tot snel weer allemaal,

See ya, Room!

Reacties

Reacties

Sylvia

Lieve Romi,

Mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
Hele fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar gewenst! ??

Marian

Romi
fijne feestdagen en spetterend 2018 en geniet er nog lekker van ??

Marian Steeman

Heerlijk daar. Geniet ervan. Hele fijne Kerstdagen en een Knallend 2018.

Gerry

Allereerst hele fijne feestdagen voor jou en je vriendin!
Ik merk dat je 't super naar je zin hebt.
Heel apart een warme en zonnige kerst.
Heel veel plezier nog,en geniet ervan
Groetjes van Gerry en den onkel!

Romi de Bruijn

Dankjulliewel allemaal lieve mensen! :) Jullie ook allemaal de beste wensen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!